TERMENI SI CONDITII- CONTRACT LA DISTANTA

 

Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.climatizareonline.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate mai jos. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului recomandăm citirea cu atenție a acestora. HighTech H.V.A.C își rezervă dreptul de a efectuta modificări ale acestor prevederi sau ale conținutului site-ului www.climatizareonline.ro fără o altă notificare.

Compania care administrează site-ul climatizareinline.ro (http://www.climatizareonline.ro), denumit în continuare www.climatizareonline.ro (site-ul), este HighTech H.V.A.C ., înregistrată la Registrul Comerţului Iasi, cu nr.  J22/552/2009 ,având Codul Unic de Înregistrare: RO25269633  și sediul  în localitatea Iasi, soseaua Pacurari 139,  Statutul comercial al HighTech H.V.A.C: Societate cu Raspundere Limitată - S.R.L.. 

1. Obligațiile utilizatorilor de înregistrare

Pentru a putea cumpara de pe www.climatizareonline.ro, trebuie sa introduceti datele personale pe website-ul nostru.
In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.
In situatia in care consideram ca aceasta obligatie a fost incalcata, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nicio notificare prealabila.

2. Prețul și modalități de plată

Prețurile afisate includ Taxa pe Valoarea Adăugată (T.V.A.), în cotă de 19%.
Sistemul de impunere al Taxei pe Valoarea Adăugata - la facturare.
Prețul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se vor adăuga și costurile de livrare.
Plata produselor se efectuează cu ordin de plată în avans (O.P.), cu numerar la livrarea produsului, , sau cu cardul de credit sau debit la plasarea comenzii online.
Prețul afișat pentru servicii se referă strict pentru comenzile a căror execuție se va face de către HighTech H.V.A.C . în Municipiul Iasi si Municipiul București. Pentru sistemele de aer condiționat serviciile de montare, mentenanță și service oferite la nivel național, lista companiilor acreditate se pote găsi aici (dacă în cetificatul de garanție nu sunt făcute alte precizări).

3. Informații privitoare la livrare

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stocul magazinului este de maxim 5 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.
Livrarea produselor comandate care se află în stocul magazinului se face de catre o societate de curierat, la domiciliul clientului, în termen de maxim 2 zile de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinatie după maxim 4 zile.
În cazul în care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.
În ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic de catre noi.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi pe durata expediției, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare.
În situația în care la primirea coletului sesizați urme de proastă manipulare pe ambalajul produsului este necesară întocmirea unui Proces-Verbal împreuna cu curierul. Reclamațiile uleterioare nu pot fi luate în considerare.
De asemenea pentru produsele care cu toate că nu prezintă urme de proastă manipulare pe ambalaj prezintă avarii direct pe suprafata sau în interiorul produsului vă solicităm ca în termen de 48 de ore de la primirea coletului să ne anunțați printr-o notificare transmisa la adresa de e-mail:
office@climatizareonline.ro 

4. Limitarea răspunderii pentru produse şi servicii

Produsele şi serviciile sunt oferite în forma în care vin de la producator şi, de asemenea, în limita stocului disponibil. HighTech H.V.A.C . nu oferă nicio garanţie în mod expres sau implicit, în ceea ce priveşte inclusiv, dar fără limitare la funcţionarea acestui site, informaţia, conţinutul, materialele sau produsele de pe site, precum şi potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord în mod expres ca folosirea acestui site şi cumpărarea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc. HighTech H.V.A.C . nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate.

Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). HighTech H.V.A.C . şi furnizorii săi îşi rezervă dreptul să modifice specificaţiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă. Conţinutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcătuit în colaborare strânsă cu reprezentanţii mărcilor respective în România. Din acest motiv, HighTech H.V.A.C . nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în site-ul climatizareonline.ro, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziţia noastră de către reprezentanţii fiecărei mărci.

HighTech H.V.A.C . nu răspunde de eventualele defecţiuni ale produselor cumpărate de la magazinele sale decât în cazul acelor produse pentru care deţine licenţe de service şi garanţie din parte reprezentanţiilor mărcii respective. Pentru acele produse pentru care HighTech H.V.A.C . nu este autorizată să efectueze intervenţii de service şi garanţie, toată responsabilitatea acestor defecţiuni şi repararea lor revine în sarcina furnizorului sau a service-ului autorizat de acesta. Toate produsele sunt însoţite de certificatul de garanţie original emis de importator, furnizor sau distribuitor. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de HighTech H.V.A.C . oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de HighTech H.V.A.C . de la acest client.

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metodă) acceptarea acestei comenzi, deci încheierea acordului de voinţă şi a contractului de vânzare cumpărare se face în momentul semnării de către client a facturii fiscale ce însoteste produsul. Factura fiscală ţine loc de contract de vânzare-cumpărare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii şi discuţiile telefonice, prin e-mail şi prin orice alte metode, cu personalul HighTech H.V.A.C ., nu constituie acceptări ferme ale comenzii şi deci nu semnifică încheierea contractului la distanţă.

HighTech H.V.A.C . nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator. Returnarea produselor se poate efectua in conformitate cu dispozitiile OG 34/2014, iar pentru mai multe detalii va rugam sa vizitati sectiunea Politica de retur.
HighTech H.V.A.C . va asigura pe toată durata garanției de funcționarea a produsului și garanția de conformitate obligându-se astfel de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține produsuele în orice mod, în situația în care acestea nu corespune specificațiilor sau oricărei alte cerințe din declarația privind garanția sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului.

5. Limitarea răspunderii pentru preţuri

Preţurile prezentate includ TVA (19%), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Preţul de achiziţie tipărit pe factură va fi acelaşi cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau, în cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit, acest preţ va fi cel publicat pe site la momentul achiziţiei. Nu există o limită de preţ minimă a comenzii.

6. Limitarea răspunderii pentru livrare

Livrarea produselor are o arie de extindere naţională şi, astfel, se va face oriunde în România. HighTech H.V.A.C . îşi rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienţilor. HighTech H.V.A.C . îşi rezervă dreptul să întarzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de HighTech H.V.A.C . care includ: incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste,,tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră, conform uzanţelor legii româneşti. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menţionată în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul, moment în care comanda va fi anulată şi produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări.

7. Limitarea răspunderii pentru plată

Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clienţii se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. HighTech H.V.A.C . îşi rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin ordin de plată; dovada plaţii trebuie trimisă către HighTech H.V.A.C . la adresa de e-mail office@climatizareonline.ro  Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul HighTech H.V.A.C ..  Plata în avans se consideră şi plata cu ajutorul cărţii de credit online. În acest caz, HighTech H.V.A.C . va solicita procesatorului de plăţi electronice confirmarea securitatii şi a validităţii tranzacţiei şi, de asemenea va efectua verificări suplimentare acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar livrarea nu va fi realizată.

8. Limitarea răspunderii pentru garanţia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiază de garanţia practicată de furnizorul fiecărei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoţit de certificatul de garanţie al producătorului sau distribuitorului, care asigură direct sau prin reprezentanţii săi service pentru produsul respectiv.

Pentru aparatele de aer condiționat garanția se acordă numai în cazul în care montarea și punerea în funcțiune a produselor a fost realizată de către o companie autorizată de importator sau distribuitor. La momentul instalării certificatul de garanție trebuie completat în întregime în spațiile alocate montatorilor. Necompletarea sau completarea incorectă a câmpurilor destinate montatorului duce implicit la pierderea garanției. Beneficiarul trebuie să verifice la finalul instalării daca certificatul de garanție a fost completat corect.
Lista cu montatorii autorizați o gasiți la următoarea adresă: 
https://artcore.ro/climatizareonline.ro/content/11-montatori-autorizati

9. Limitarea responsabilităţii pentru comentariile utilizatorilor

Utilizatorii care vizitează site-ul climatizareonline.ro pot face comentarii la adresa acestuia şi a produselor pe care la oferă, care pot fi publicate pe site după o aprobare prealabilă. HighTech H.V.A.C . îşi rezervă dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, ameninţător, defăimător, care tulbură în vreun fel viaţa privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuala, conţin viruşi, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori în lanţ, e-mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.

HighTech H.V.A.C . nu va purta responsabilitatea şi nici nu va putea fi obligată să plătească vreun un fel de despăgubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decât cele legate de procesul de cumpăre/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societăţii HighTech H.V.A.C . şi afiliaţilor/asociaţilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil şi retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum şi dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin orice mijloc.

 

10. Dreptul de returnare a produselor

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de pe site-ul www.climatizareonline.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.climatizareonline.ro.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costul direct legat de returnarea produsului va fi suportat de client. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:

a.  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist (aparate de aer condiționat instalate dupa indicațiile consumatorului și punere în funcțiune);
b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;
c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator ( purificatoare de aer )
f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
h. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
i. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică; 
j. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc. 

În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre îmbâcsite, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele de enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur și factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

În Municipiul Iasi , produsele care se returnează în baza dreptului de retur în 14 zile calendaristice, se vor returna la showroomul Iasi , conform următorului program: Luni - Vineri: 08.00 - 17.00

Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie să trimiteti o cerere în acest sens, prin poștă, telefon, e-mail, sms, fax (exemple fără rol limitativ) și să expediați produsele la adresa Șoseaua Pacurari 139, Iasi.
În situația în care doriți să comandați curierul la locația dumneavoastră puteți completa 
Formularul de Retur, completarea acestuia nefiind obligatorie pentru a returna produsul.

11. Litigii şi dispoziţii finale

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si HighTech H.V.A.C .. În cazul unor eventuale conflicte intre HighTech H.V.A.C . si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizării în scris a problemelor.

În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor româneşti de judecată, parţile alegând competenţa instanţelor de pe raza municipiului Iasi.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Termenii si Condițiile, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. 

În situația în care considerați că o situație ivită în orice legătură cu campaniile, produsele, serviciile, comenziile, garanția (exemple fără rol limitativ) poate deveni sau este o problemă pentru dumneavoastră vă propunem să ne contactați cu încredere pe adresa 
office@climatizareonline.ro  pentru a vă oferi suportul necesar evitării sau sistării situației care vă poate sau vă produce prejudicii de orice fel.

Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul îşi asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea de pe siteul www.climatizareonline.ro.

 


Compara 0
Suna acum

Nu sunt produse

Va fi determinat ulterior Transport
0 lei Total

Cumpara